יום שני, 11 באפריל 2011

איך לזהות בוגד, נדנוד סוף יש את הסקס הטוב ביותר של חייך!

מגיע לך את היחס הטוב ביותר ביקום ואתה צריך להשקיע הרבה זמן לתוך עושה את עצמך הכי טוב שאתה יכול להיות למשוך את האדם הזה. אז עכשיו יש לך למצוא מערכת, משך שותף לחיים המושלם שלך עכשיו הדברים הולכים יחד בצורה חלקה, או הם?
תמיד יש אזורים של שיפור אני צודק? אה אני חושב כך! מי שחושב שיש להם את זה "כל לעצמי" מתוך חסר קצת מיץ אמיתי בחיים האלה. כמו טוני רובינס אמר, "קונסטנט לא הסוף שיפור" זוהי הדרך לשלטון.
למעשה בכך זעירים, ואני מתכוון שיפורים קטנים כל יום שאתה ממש יכול להפוך את החיים שלך בזמן קצר מאוד של זמן. אז אף פעם לא חושב שתסיים! החיים שלך מגיע להיות יצירת מופת וזה כולל את מערכות היחסים שלכם!
בסדר, אני יכול לשמוע אותך לחשוב, כאשר הוא מתכוון להגיע לנקודה! אז הנה זה!
תוך כדי האזנה בראיון היום הבחור דיבר * קצת משוגע * דברים על מערכות יחסים. חלק מהרעיונות הוא זרק להכנת יחסים מוצלחות היו כל כך פשוט ועם זאת כה עמוקה, עד שהרגשתי שאני חייב לחלוק אותם איתך.
כמו זו: מה הוא הדבר היחיד שיגרום השותף שלךאוהב אותך עם כל הלב שלהם ... לנצח?
לוותר? שלה כל כך פשוט, ועם זאת לאחר חושב על זה זה הגיוני כל כך הרבה. מה גורם לך להרגיש נאהב? כאשר מישהו מוצא מתנה מושלמת לך ונותן לך את זה לגמרי מתוך הכחול, ו המושלם שלה. התשובה היא פשוטה. מתנות בלתי צפויות קטנים.
אם השותף שלך אוספת מעריצים יפנים לך כי יודע לצאת ולמצוא אחד, להרים אותו, זה עלול לעלות כמה דולרים, אבל תאמינו לי, זה יהיה שווה את זה. לעטוף אותו לשים כרטיס קטן והם יישלחו למקום שבו השותף שלך יקבל את זה. בלי שום סיבה בכלל! זה הכוח של זה. אל תעשה את זה כדי לצאת "מלונה" לעשות את זה כדי לבנות אהבה. וזה יהיה.
הנה עוד אחד גדול. תמיד יהיה איזה חיכוך בתוך מערכת יחסים, אתה מסכים? לא אחת מושלמת, אתה אומר? ובכן הנה סקופ אמיתי. בלא מעט חיכוכים אין חום! אז תתרגל לזה!
אבל ברצינות, אם אתה והשותף שלך רוצה לסיים להתקוטט ונדנודים משני הצדדים לנצח, לעשות את זה. הפוך על חוזה כי כאשר פעם השותף שלך אומר לך כי מה שאתה עושה מעצבן אותם. אומר, "אני לעולם לא לעשות ____ שוב." ואת לא. מצפים אותו מהם. אני מדבר על דברים פשוטים כאן. משחת שיניים כמוסות, זיפי זקן בכיור, לקפל כביסה וכו 'אם אתה עושה את זה עם בן הזוג שלך עם יושרה ופעל דרך אתה תהיה מופתע השיפור במערכת היחסים שלכם.
עכשיו עבור אחד עסיסי. מי כאן יודע את מספר אחד המפתח סקס מדהים? ובכן אני יכול לראות כל מיני דברים עוברים במוחם עמים וכמה אתה סוטה די! אבל זה לא זה! הבסיסי, כך שהוא מקבל לאיבוד בתוך המהומה של ויאגרה, קאמה סוטרה ואת הצג מינו. שלה זה דבר אחד, כי יהיה ממריא חיי המין שלכם. יחסי האמון. על מנת לא להיות אמיתי סקס מדהים, מטורף עליך להיות אמון בטיחות אחותה.
עכשיו אם אתה לתוך מיני קיצוניים יותר של משחק ארוטי אז זה אפילו יותר חשוב! אז לבנות אמון עם בן הזוג. לשאול אותם איך הם צריכים לקבל את זה כדי להרגיש בטוח באמת מתאים להם. אתה תהיה מרוצה מהתוצאות של אותה שיחה.
ובעוד אנחנו על הנושא כאן הוא אחד המועדפים האישי שלי. מהו שיקוי החזק ביותר, כי אתה יודע. צדפות? הזבוב הספרדי? מרטיני וודקה מזועזע לא זז? ובכן מניסיוני זה שוב כל כך פשוט מסנוור. כאשר אתה רוצה יש חיבור מדהים, ובמקרים רבים מין גדול מדי לומר את האמת שלך! לא דברים קלים, אבל דברים שגורמים לך לחנוק קצת או הם באמת קשה לצאת. כמעט בכל מקרה מצאתי כי זה דבר פשוט יכול לחלוטין להפוך את הערב אם לא מערכת יחסים שלמה!
נ 'ב הנה עוד סוד עוצמה כי למדתי היום. הדרך מספר אחת לדעת אם בן הזוג שלך הוא כבר לא רק לישון איתך? שוב כל כך שלה פשוטה תוכלו לבעוט את עצמך! הוא או היא פתאום מתחילה להתקלח בזמנים מוזרים. פשוט ועם זאת כה רבים מאיתנו עלול להחמיץ אותה.
עכשיו, אם האהובה שלך הגיע בדיוק הביתה מחדר הכושר, התקלחתי טרי צפוי. אבל אם הם פתאום מגיע הביתה מהעבודה התקלחתי טרי, או ממקום אחר שבו המקלחת היא לא במקום, ולאחר מכן לשמור על עיניים פקוחות. מה אתה עושה עם המידע הזה תלוי בך ותמיד יש מקרים בהם בהחלט לגיטימי שלה. בסופו של דבר אתה חייב לסמוך על תחושת הבטן שלך.