יום רביעי, 20 באפריל 2011

ויאגרה לחדר שינה

דור הבייבי בום להשקיע רק 15 דקות ביום ו פחות משעתיים בשבוע! מה קרה, דור הבייבי בום, שהיו סמלים של המהפכה המינית ושלום חגגו ואהבה חי עם תשוקה הפרועים ביותר?

זהו ממצא של סקר בשם זונות בחדר השינה: עמדות מינית והתנהגויות של הדור בומר, Ipsos-Reid ציון הסקר של 2498 דור הבייבי בום בקנדה (בגילאי 40-64), אשר הוזמן על ידי חברת פייזר, קנדה, יצרנית ויאגרה . מהסקר עולה כי שני המשיבים בסקר זכר ונקבה מקדישים 4-5 שעות ביום כדי צפייה בטלוויזיה או באינטרנט, יותר מ 30 שעות בשבוע בסך הכל. ועל פי דוח הסקר הם מבלים רק חלקיק של זמן שלהיות סקס רומנטי או שיש עם בני זוגן.

למרות שרוב הנשאלים מאמינים כי דור הבייבי בום התחיל מהפכה מינית והם היו הרבה יותר משוחררת לעומת הדור הקודם שלהם, אז מה הסיבה מאחורי חוסר פעילות מינית בשלב הזה של הגיל שלהם? המשיבים נתנו כמה סיבות להתנהגות מינית הנוכחי שלהם.

הרוב O של הקנדים בגיל 40 שנה ומעלה לומר, עייפות ומתח בעבודה הם המכשולים העיקריים שלהם סיפוק מיני.

o 40% אומרים כי אין להם זמן לסקס.

o רוב הנשאלים אומרים כי ככל שהגיל שהם וללכת מעבר 40, הסיפוק המיני מפחית במובהק.

o הם נהנים הלילה במסעדת גורמה יותר סקס לוהט עם בני זוגן.

עם זאת, בום בקנדה מסכימים על נקודה, למרות שהם לא מקיימים יחסי מין פרוע כפי שנהגו לעשות בשנות ה -20 שלהם, אבל ההנאה שלהם בסקס גדלו. גברים ונשים לומר כי קיום יחסי מין גורם להם להרגיש אהוב ומוערך, ומעמיק את האינטימיות ביחסים שלהם.

בעוד קבוצת המחקר של פייזר בונה היסטוריה חזקה של מחקר בתחום הבריאות המינית, סרטוני סקס קבוצתי לצפייה ישירה בחדר השינה: עמדות מינית והתנהגויות של הדור בומר מספק תובנות ייחודיות אל הגורמים צפיות של אנשים להשפיע לכיוון אינטימיות גופנית ויחסי מין. הסיבות פחות סקס עשויים לכלול סיבות אחרות מאשר לחץ ומתח. תנאים פיזיים כמו סוכרת, יתר לחץ דם, ומחלות רבות אחרות אחראים זיקפה. כאשר ויאגרה יכולה לטפל בבעיות זיקפה שלך, את הלחץ ואת בעיות הקשורות ביחסים ניתן למיין את ידי למידה לנהל את הלחץ ואת מיישר את ההבדלים בתוך הזוג. אם נדרש, יש לפנות לעזרה מן היועצת.

בשל העובדה כי סקס הוא לא רק אינסטינקט חייתי, אלא גורם חיוני שבו הרגש האנושי ועל תחושה עמוקה של סיפוק קשורה להכרויות. אנחנו יכולים כמובן להתעלם מן הצרכים המיניים, אבל חיי המין מרוצה מוביל תחושה של ריקנות ובדידות בשלב מאוחר יותר בחיים.