יום חמישי, 14 באפריל 2011

איבר מין הכי חשוב זה המוח

כולנו יודעים כמה גורמים שליליים המשפיעים על המוח (כגון אלכוהול, דיכאון על המחלה) יכולה להיות השפעה שלילית על התפקוד המיני ואת התיאבון. גם ההפך נכון. גורמים הנפש יכולה להיות השפעה חיובית חזקה על סיפוק מיני - למעשה לאשה הם יכולים לעשות את ההבדל בין אורגזמה ולא נתקל אחד.

אנו יודעים כי יחס נפשי possitive היא גורם מכריע בביצועים, אם בספורט, בדיקות במכללה, החלטות עסקיות או למעשה כל פעילות אנושית, כולל יחסי מין.

לכולנו יש פנטזיות מיניות ואין לפגוע בכך - כל עוד שום נזק לא מגיע להם. יש לנו בחירה. אנחנו יכולים להחזיק את עצמנו - ולפעמים זה נעשה מתוך בושה - או שאנחנו יכולים לוודא שותפינו מבין בדיוק מה שאנחנו רוצים.

השותף שלך יש פנטזיות מדי ואתה צריך לעודד אותו לחלוק אותם איתך. בדרך זו, אתה יכול גם למלא אותן פנטזיות הסקס שלך יהיו בסדר גודל יותר.

כמובן, ייתכן שיש גבול יושר. אם הפנטזיה שלך (או שלו) הוא מתעלס עם שותף השכן שלך של הדלת (משני המינים) אז אולי כדאי לך לשקול איך זה משקף את מערכת היחסים שלכם. את הפנטזיות הכי בטוח יהיה כרוך זוגך.

אם הפנטזיה שלכם היא על קיום יחסי מין עם אישה אחרת - בסדר, אבל לא נותנים את הנזק הזה היחסים שלכם. לעולם אינך יודע הרעיון עלול להפוך לשותף שלך! עם זאת, אם אתה באמת מרגיש שאתה יכול להיות לסבית, אני ממליץ לך לדבר עם אחד מארגוני התמיכה לסבית - אתה יכול למצוא מכן ב-Google.

אם יש לך פנטזיות שליליות, כגון תמונות של כאב או השפלה או פנטזיות מפחיד, ואולי הנובעים טראומה בילדות, אז אתה יכול להיות מומלץ ביותר לפנות לעזרה מקצועית.

במובן החיובי, מתמכר פנטזיה הנפש יכולה להיות השפעה מדהימה על שאתה ברמה של גירוי מיני. זה יכול לעזור לך להגיע לאורגזמה ולעשות אורגזמות שלך אינטנסיבי יותר מדי.

השימוש בפנטזיה ככלי עזר חשוב האוננות תהיה חלק מהפתרון שלנו לבעיות אורגזמה.