יום שני, 18 באפריל 2011

סקס למחירה

זהו המפגש הפיזי הנחשקת ביותר של הטבע האנושי. סקס הוא אקט שמטרתו לתת חיים, מעודדת חיבה מגיע לשיא של תענוגות בלתי מחיק. פינוק נפלא בין שני יחידים של מי הם המגדירים את אהבתם ואת המחויבות הנצחית אחד כלפי השני. או, לפחות זה מה שהוא צריך להיות. עם זאת, המין הפך לנשק להשמדה המונית, מנוצל על מניעים אנוכיים, ובסופו של דבר הפכה השיטה של ​​שיפור מעמדם החברתי להרוויח כסף.

לאחרונה שמעתי פרסומת ברדיו העסק למכור מוצר חדש. הדבר המעניין הוא כי אסטרטגיה זו של החברה על מנת לקדם את מוצר חדשני, מדהים ובמחיר סביר היה להתחיל את קול הרדיו על עם, "הצורך לקיים יחסי מין?" ואז הקריין מעברים לתיאור של המוצר אשר היה דבר וחצי דבר עם חוויה מינית. המקום רדיו הסתיים ככה גם. הייתי מזועזע לגמרי כי זה היה ניסיון מגוחך וילדותי לקדם מצרך שימושי, באופן דוחה. אם יש לך להשתמש מין על מנת לקבל את תשומת הלב של אחרים, אז כדאי לשקול מחדש את הערך של מה שיש לך להציע. העובדה שהיית להשתמש בגישה מניפולטיבית אשר יכול לפעול כבומרנג ולהפוך הסחת דעת מוחלטת המטרה הראשונית שלך היא מבישה.

יש שפע של ניצול מיני בתוך הבידור וזה הופך מעציב כאשר תעשיית העסק נסחרת שלמותה ומקצועיות עבור לקוחות מיותרים. מה זה באמת כל מציע? כי כל עוד אנו מקיימים יחסי מין על דעתנו שאנחנו יכולים להיות גבוהות בעסק ולקבל החלטות ברורות לגבי רכישות אישי הארגונית שלנו?

החברה האמריקאית שלנו הפך להיות שבוי כל כך עם סקס, כסף ואת התמונה של דברים שאנחנו כבר לא טרח לחפש ולהעריך את מהות החיים. יש לנו לחסל צורך המעלות אימצו מנטליות המושחת. יש לנו להחליף אורח חיים של ערכים, כבוד לזולת ומשמעת עצמית עבור קבלת הסגנון החברתי.

שהכל ברא יש משהו טוב בזה, אבל יש נקודה שבה השחיתות ניסיונות לפלוש אשר היה מיועד טוב. אני נגד שחיתות. למשל, הבה נבחן את זה "Myspace" הדבר. אני מסוגל להעריך את השימושים החיוביים של הרשתות ושמירה התכתבות בין חברים למרחקים ארוכים. ואולי עבור חלק, יש הזדמנות לאהבה וידידות. זה כיף משאב ייחודי. עם זאת, אני מוצא את זה קצת מביך כאשר הן, גברים ונשים, להביע את רצונם לוויה איכות נאמן עדיין, הם מציגים את ההפך בתוך הזהות שלהם. האישה הממוצעת אומר, "אני מחפש אדם יציבים מבחינה כלכלית, מי הוא ירא שמיים, כבוד ורוצה יותר ממני מאשר מין בלבד." אוקיי, כי היא בקשה הוגנת אבל זה הנקבה זהה יש פרופיל במייספייס שלה מטויח עם תמונות העירום למחצה של עצמה מינית תנוחות. בהתבסס על איך היא מייצגת את עצמה, מה הדבר הראשון שהאיש הזה הוא הולך לחשוב על? סקס, כמובן.

היא שואלת גבר כדי לטפל בה בצורה שהיא אפילו לא רואים את עצמה.
אם כל מה שאתה רוצה זה סקס, אז זה מה שאתה מפרסם, אבל קשה למשוך סוג מסוים של אדם אתה, אם כי לא את האישיות איכות שאתה מתארים. איך אתם רוצים מישהו אחר כדי לראות אותך, איך אתה צריך לראות את עצמך.

גבירותיי, אם הדרך היחידה שאתה יכול להשיג את תשומת ליבו של אדם היא על ידי הצעת הגוף שלך עבור תענוגות הצפייה או פיזית, אז אתה באמת לא היה מה להציע מלכתחילה כי היה לקיים את הקשר ולגרום לו לרצות להישאר. כנ"ל לגבי ג 'נטלמנים. כשתגיעו למקום בחיים אתה מוכן להתפשר, מסוג הנשים שאתה רוצה להיות אשתך היא לא מי שנחשף מינית כמה גברים. לכן, מדוע היית לשמור על אורח חיים עם בני זוג שונים ולאחר מכן, כאשר אתה מחפש גברת ימין, היא חייבת להיות בתולה קלאסה. מה לך מנה את החיים יחזרו אליכם. עכשיו, אני לא אומר שאתה לא יכול לאמץ את המיניות שלך מרגיש סקסי, עם זאת, יש קו דק מפריד בין מכירת מין להיות סקסית. מכירת מין הוא גנאי ולהיות סקסית היא להיות בטוחים בזהות שלך בתור זכר או נקבה ולהכיר אותו לאחרים.

למרות שאני מאמין שזה דבר יפה, החברה שלנו היא מועלת מטרת סקס כדי למכור תקליטים, הטלוויזיה דירוגים עלייה, למשוך קהל בקופות ו לטפס בסולם החברה. לכל דבר יש סיבה ותוצאה, כך שאלו את עצמכם: "בשביל מה הסיבה אני עושה את זה מה אני צובר או מה אני מאבד?". כמו העולם שלנו ממשיך למכור לנו על סקס, הדור שלנו גדל רכישת התעללות מינית, נוער (וגם צעירים) הריונות ומחלות מין. מחקרים מראים כי שחורים אמריקאים לפצות 13 אחוזים מאוכלוסיית ארצות הברית, אבל החשבון של יותר מ -50 אחוזים מכלל המקרים החדשים של HIV. מגיפת האיידס הוא לא רק באפריקה יותר, שלו בכיכובו לנו זכות בפרצופנו. אבל אנחנו ממשיכים לקדם אותה, ואמר, "לקיים יחסי מין עם אנשים רבים ככל האפשר, אך פשוט לשימוש הגנה ואתה תהיה בסדר גמור."

בטח ללכת לקנות קופסה של קונדומים, אבל מי היא הגנה על מהותה של הרוח שלך, שמירה על היציבות של הנשמה שלך, ואת השמירה על רוך של הלב שלך.

זה לא עניין דתי, זה עניין בחיים. עבור אלה מאיתנו שחוו את ההשלכות של זה, אנו מבינים כי מין חורגת משגל. זהו, וחשוב יותר, חיבור רוחני ורגשי, שבו אתה יכול למצוא את עצמך או לאבד את עצמך. למצוא את עצמך, אומר שיש לך גילה את הפרט שבו אתה הופך אחד עם ואתם חולקים את חייכם יחד. לאבד את עצמך היא כאשר אתה נותן את עצמך לאדם הזה, לאדם הזה, כדי שמי שרוצה סיבוב. אבל כאשר זה אמר ועשה, מה יישאר העצמית שלך שווה פיק אפ, כאשר השותפים האלה באו והלכו. זה יותר מדי, במיוחד עבור נשים, יכול להקשות להרפות.

ברור כי סקס באמת מוכר, ואולי אתה קורא את הטור הזה רק בגלל שראית את "סקס" מילה על הכותרת, אבל בטווח הארוך זה היה שווה באמת? האם אתם מרוויחים כלום השבחה של התפיסה שלך ופעולות? איפה הם גבירותי ורבותי שלא פוחדים לעמוד בסטנדרטים ולא לאפשר לחברה, בידור המיינסטרים וכסף כדי לבזות את הדמות של מי הם מגבילים את הפוטנציאל לאושר רב יותר בגוף הנפש, והרוח. זה הזמן להיות אמיתי על הנושא. לפעמים הרצונות המיידי שלנו ניתן לנפילת זמן חיים של שמחה אלוהית בריאות, רוחניות ולרווחתם.